Dag 2 | Reisdag 2 naar Veynes/F

24 juli 2023 - Veynes, Frankrijk

Na een goede nacht slapen vervolgen we onze reis naar camping 'Solaire'. Nog 640 km te gaan. De reis gaat voorspoedig tot 50 km voor de camping. De Seat Leon geeft dezelfde motorstoring op exact dezelfde weg als vorig jaar. Toch maar even overleggen met Seat autoservice. Na een stop en de auto opnieuw te hebben gestart toch maar weer snel verder...de storingen zijn verdwenen! De omgeving komt ons voor het derde jaar bekend voor en om 18.00 uur rijden we camping 'Solaire' op. Sil stapt de auto uit en wordt vanuit de verte al begroet door zijn fans. Ook Mel wordt welkom geheten door zijn vrienden...erg leuk om te zien en te horen. Snel inchecken en een plekje uitzoeken. We hebben weliswaar plekje 205 gereserveerd maar uiteindelijk beviel het idyllische plekje 202 vorig jaar prima en kiezen we ook dit jaar weer het plekje tussen de twee kerstbomen. Opzetten gaat met deze caravan een heel stuk makkelijker. Lichtgewicht stokken en alleen de voortent als luifel. Snel spullen installeren en traditiegetrouw friet met wat lekkers eten. Ondertussen heeft Mel de tent voor hem en Sil opgezet...top! Nog even zitten en daarna lekker douchen. Mel met zijn vrienden naar het meer en wij lekker op tijd naar bed. De tweede reisdag zit erop...nu kan de vakantie echt beginnen.