Dag 6 | Waterval in Orpierre

28 juli 2023 - Orpierre, Frankrijk

Vandaag met z'n vieren ontbijten want we gaan ook met z'n vieren er op uit. Sil wil graag naar waterval en we willen met elkaar naar een stadje. We hebben besloten om naar de waterval in Orpierre te gaan. Met de auto richting Sisteron en uiteindelijk afslaan naar het historische stadje Orpierre. DE navigatie geeft aan dat we de auto aan de kant moeten zetten en onze stijle weg per voet moeten vervolgen. Mooie route maar niet de goede, dus snel weer terug naar beneden. In de auto naar het stadje terug en daar de auto geparkeerd. Een mooie en soms avontuurlijke en stijle route brengt ons uiteindeljk naar de waterval...watervalletje. Lekker uitrusten met de voeten in het water en kijkend naar bergbeklimmers. We lopen weer terug naar de auto, maar voordat we weg gaan drinken we nog wat op een terrasje onder de boom. Op de camping aangekomen nemen Sil en Mel een duik in het zwembad. Deze avond eten we spaghetti. Na het eten doet Sil mee met een potje voetbal en gaat Mel met zijn vrienden naar het meer. In de avond en nacht regent en onweert het een tijdje, maar we vallen allemaal moe in slaap.